once again without emotion, the humans are dead

Jag är på så bra humör att jag kan gråta! Eller nej förresten, hoppa och skrika. Älska mitt liv och mig själv och allt sånt där.
Den här veckan kommer bli grym och jag är så taggad på vad livet än har att bjuda på!
Efter att ha suttit still i över tre timmar åkte jag med Sofia till vårat efterlängtade, älskade SATS. Det har aldrig känts bättre att vara där. Lovar!
Hade självklart tänkt sno bilder från Sofias blogg - grejen är att de är KATASTROF. Nu minns jag varför det är jag som går estet&media och inte hon, hihihihi.
Annars går jag runt och sjunger på Flight Of The Conchords och äter mitt hembakade favoritbröd.
Livet är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback