Fanfanfanfanfanfanfanfanfan!

Sånt här får mig att börja svära igen. (Hade ju precis slutat)
Skulle in på datorn nu, kolla lite grejer, tömma kameran inför i eftermiddag osv.
Ska in på msn. Där står det att lösenordet eller emailadressen inte stämmer. Jag försöker typ 1000 gånger.
Skickar till sist ett mejl med uppgifter och sånt. Då kommer jag inte in på min mejl heller eftersom att den också är hackad. Kolla bilddagboken, facebook. Samma sak där.
Alltså, något litet äckel har hackat alla mina internetkonton förutom bloggen och mitt bloglovinkonto.
Facebook har jag dock lyckats ändra lösenord på. Tack vare att jag registrerat mitt konto med min gamla emailadress. Men de andra kommer jag inte åt.
Så nu sitter jag och rensar min mailinkorg på gamla emailen. Det var väl runt 1300 olästa mail... alla från facebook.
Roligt, roligt.
Filip är i Arvika nu, ska värma upp och tävlar om en timma. Kan alltså inte prata, korv.
Vill inte...
Men nu måste jag rycka upp mig!
Åker till Mellerud vid halv två.
Med min mamma, min syster och en kompis. Vi ska på KAOSfestivalen.
Kommer bli bäst.
Kommer nog börja blogga igen... ja.
Vi hörs!

Du är värd att dö för

Detta blir mitt sista inlägg på ett tag.
Orkar inte blogga... ;)
Igår var helt underbart bäst. Har aldrig mått bättre i hela mitt liv.
Har fått mina pengar nu. Eftersom att jag klagade över att jag inte fått dem i förra inlägget...
Bara drygar nu, det är kallt ute...
Lyssnar på Carolina Wallin Pérez, så underbar röst.
Hon har gjort en skiva med covers på Kents låtar.
Jaja, hörs någon gång framöver... ;)
Ciao.

Röjning på stan!

Eller inte...
Ska i alla fall in till stan nu vid tolv. Träffa Alma, Filip och senare idag tjejerna. Ska försöka lämna tillbaka mina hörlurar som jag fick igår, vill hellre ha iPod hörlurar. Men annars ska vi väl kolla runt lite, jag har dock inte fått mina pengar än eftersom att min pappa är och vandrar. Vilket suger.
Jaja, vi ska dra strax, ciao!

Födelsedagsfirande?

Min älskade storasyster trodde att det skulle bli firande med tårta och allt här i Snårstad. Men eftersom att min mamma jobbar hela dagen kommer vi ta det senare. Men hon kom i alla fall och tog med sig en tredje present.
Jag har haft världens trevligaste, bästa födelsedag trots att jag var asocial och väldigt seg. Eftersom att  jag var tvungen att se till att jag var vaken när de kom så väcktes jag halv åtta, typ.
De åkte för tre kvart sedan så nu ska jag vila lite tänkte jag, för ikväll blir det att äta på resturang med familjen.
Puss!

Ensamheten

Lyssnar på kent och känner mig extremt ensam.
Tjejerna var ju här idag, har dock inga bilder, får se om Sofia kan skicka lite senare.
Men de har åkt nu.
Är inte lika deppig nu. :)
Men ja... ska nog halvsova resten av dagen, tagga inför imorgon då jag fyller 15!
Byxmyndig och allt, haha.

Sweetness!

När min vän Sofia var här igår bakade vi cupcakes.
Resultatet blev:
Lyckade blev de.
Så goda!
Pusshejs.

Berg&Dalvana

När jag faller, orkar du för två?

Idag ser jag ut så här
Jag anstränger mig verkligen för att se bra ut.. haha.
Imorgon kommer tjejerna hit och vi ska bada.
Med andra ord hoppas vi på vackert väder, annars lär väl jag bli den enda som badar... hehe.
Gör ingenting idag, läser lite. Har en massa böcker att läsa ut. Så det känns bra.
Jag pendlar mellan sängen och datorn, hihi. Men nu ska jag ta och släpa mig en meter bort till min sköna säng och plocka upp boken jag läser nu Ingen grekisk gud, precis av Katarina Kieri.

Kramar.

I'm losing sight

Jag har blivit äldre, saknar glöd.
Det rår jag inte för.

Vaknade runt halv nio av ett mycket trevligt sms. Har ätit frukost och varit ute och gått och nu tänkte jag hoppa in i duschen. Känner mig så ofräsch, haha.
Ciao!

Någon sa att jag var svag, lilla ego fy skäms

Jag är inte van vid att känna så här... känns konstigt alltihop.
Som om det inte är jag. Någon helt annan än jag.
Det var längesedan jag ville att en person ska tycka om mig.

Som ett tårögt barn har du gjort mig svag

Jag är så trött!
Har bara suttit vid datorn och tagit en promenad idag.
Vet inte vad jag ska hitta på... tänkte ju att jag skulle dra med mig tjejerna och bada någon dag.
Då kan jag visa upp hur brun jag faktiskt är... (a)
Jag idag:
Jag har dock gratis sms igen, och smsar mycket gärna, så släng iväg ett mess till mig! :D
Dagens droger är Kent och Timo.
Som alltid.
Arvikafestivalen är nog det bästa jag gjort någonsin.
Saknar känslan.
Saknar musiken.
Åh, ta mig tillbaka!
Ska väl ta och pallra mig ut till släktfamiljen som är är och äter.

Hello babes!

Ska vi ta allt från början? Blir mycket text kan jag lova.
Förra onsdagen tog jag och min familj tåget till Stockholm - Skavsta.
Därifrån flög vi till Sardinien. Vi landade på kvällen så det enda vi gjorde den dagen var att gå ut och äta. Efter det har vi varit på stranden, ätit god mat, glass, shoppat och gått runt i de underbara staden Alghero hela veckan. Jag är brun, mår perfekt och har haft det bäst! Jag har fotat hela tiden och har massor av fina bilder jag kommer lägga ut. Sista dagen lekte vi turister på riktigt och åkte Häst&Vagn runt i staden med inspelad guide. Jag pappa och min lillebror Albin var också på ett akvarium och kollade fiskar, det var dock väldigt äckligt och hemskt där och alla fiskar var apatiska. Flyget gick halv åtta så vid halv sex tog vi bussen in till flygplatsen. Vi landade runt elva i Skavsta där vi tänkt spendera natten. Det blev dock inte så eftersom att man inte får sova på flygplatsen... Tåget hem skulle gå vid halv sex morgonen därpå och vi funderade allvarligt på att "sova" ute. Men det slutade med att vi tog in på ett hotell bredvid flygplatsen och sov där i ungefär två till tre timmar. Vi gick upp halv fem, åt hotellfrukost och  sedan tog vi bussen till Nyköpings tågstation. Därefter åkte vi till Katrineholm där vi bytte tåg. Då var klockan halv sju. Vi tog tåget mot Karlstad och var hemma halv tio ungefär. Då gick jag in på mitt rum och däckade. Alla andra hade kunnat sova på tåget, men jag är omöjlig och hade inte sovit mer än två timmar på hotellet och kunde inte somna på tåget. Så i alla fall, jag sov. Vaknade av att min familj kom in och sjöng Ja Må Hon Leva. Alla flinade som idioter och Alma hoppade runt som om hon hade myror i byxorna. Jag får en massa paket och får höra "Öppna det här först så kan du ta resten ute i köket sen". Jag öppnar det största paketet, får ut en strumplåda och pappa och Christine skämtar om att de köpt jättedyra underställsstrumpor till mig. Jag öppnar lådan, får fram ett papper och har ingen aning om vad det var. Kan knappt läsa vad det står. Läser lappen minst tre gånger innan jag inser vad det står: Biljett till Arvikafestivalen. Jag sitter med öppen mun och bara stirrar, mina ögon fylls av tårar och jag kan inte tro att det är sant. Alma storgråter bredvid mig och min familj skrattar åt hur förvånad jag blev. De var inte säkra på att det skulle bli en överraskning eftersom att det var så många runtomkring mig som visste om det. I alla fall får jag höra att det är bråttom att äta brunch och göra sig i ordning för en timma senare skulle vi åka. Vi har hyrt två små bilar och har laddat med Fanta, kex och två KENT-skivor. Jag, pappa och Alma åker i en bil och Christine, och mina småsyskon Klara och Albin åker i den andra. Vi är inne på festivalområdet strax efter tre och går direkt och kollar på P3 Sommar session Live med Hästpojken och Kitty Jutbring. Jag och Alma lyssnade dock aldrig klart eftersom att vi ville ha bra platser när Timo spelade, längst fram stod vi och skrek och dansade och sjöng med i alla låtar. Det spöregnade men vi var lika glada för det. Efter Timo åt vi lite och sen blev det att vänta på att Regina Spektor skulle börja. Vi kollade lite på Four Tet och  gick runt. Jag köpte en Timo Räisänen T-shirt med The Anatomy Of Timo Räisänen-trycket på. Fick den signerad och fick även min arm och mitt Arvikaband signerade. Efter det blev det Regina Spektor, det var underbart vackert. Vi kollade inte på hela utan tänkte att vi skulle få bra platser när Robyn uppträdde. Vi hamnade längst bak. VI lyssnade på några låtar och dansade som tokiga. Men Alma, Albin och Klara var så trötta att Christine tog en av bilarna och de åkte hem. Jag och pappa stannade för att kolla på KENT. Vi drog ganska snabbt från Robyn och gick ner mot den stora scenen där KENT skulle spela. Det var den häftigaste spelningen på hela dagen. Mörkret, musiken, ljuset, ljudet. Allt var underbart och jag bara njöt. Klockan var halv ett när vi kom iväg därifrån. Vi såg alltså inte hela KENT, men det räckte.
Det bästa var när jag och Alma gick och snackade med Timo och Hans (han som spelar klaviatur i Timos band) så sa han "Hello babes!" och de var jättesociala.
Nu blir det bilder:
Stranden Maria Pia i Alghero.
På väg till Maria Pia
Våran gata i gamla stan, Alghero.
Arvika:
Martin i Hästpojken
Timo Räisänen
Killen i Four Tet (Dålig bild)
Jag och syster. Extremt vackra, hahah.
Vacker himmel
Söta lillebror
Robyn
Regina Spektor
Innan KENT's spelning började
Jocke Berg i KENT
KENT
Timos autograf på min t-shirt
Jag ser jättetrött ut, jag vet. Jag är det också...
Min Samurai-VooDoll som jag fick i födelsedagspresent av Alma.
Nu ska jag ta det lugnt, det här var ansträngande... Puss. :)

Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars? I could really use a wish right now...

B.O.B ft Hayley Williams - Airplanes
Bästa låten på länge.
Två andra bra är:
Katy Perry ft Snoop Dogg - California Gurls
Jason Castro - Let's just fall in love again
Tänkte bara slänga in ett inlägg innan vi åker imorgon. Jag och familjen drar ju till Sardinien, kommer bli så jävla bäst! Så ja, är hemma om en vecka igen.
Ha det så bra här hemma! (JA, jag vill att det ska regna på er!) ;)