lite klagomål

Jag får väl skylla mig själv kanske, men jag är så himla stressad över alla uppgifter jag har att göra. Trots att jag inte har något att vara stressad över egentligen...
Samhällskunskapen ska in efter fredagens lektion och jag har ungefär bara en fråga kvar.
Historian ska in på måndag men den kan jag skriva på någon timma om jag bara lägger ner mig.
Mina tre digitalt skapande-uppgifter har jag tills den tolfte på mig. Och om jag verkligen lägger ner mig borde de inte heller vara något problem. Egentligen.
Sen är det de två sista matteproven. Jag satt ju idag i två och en halv timma och blev klar med Del 1 på Funktioner och har nu gått igenom de uppgifter jag inte kunde på Del 2 med pappa så att jag ska kunna göra dem imorgon och så gjorde jag nästan alla uppgifter av Del 1 på Statistik & Sannolikhets-provet, och tänkte fortsätta med det på fredag morgon.
Kunde ha jobbat på Digitalt Skapande-lektionen idag. Men jag orkade verkligen inte. Har noll motivation i skolan just nu.
Gick istället hem till Sofia och stekte pannkakor och satt ute i solen och pratade om tjejgrejer. Det behövdes, jag har saknat henne.
Så nu har jag huvudvärk och är trött och vill mest dö, men jag måste börja skriva på min första digdig-uppgift.
Men vi kan ju höras imorgon, ja?
Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback