jag hade en bra rubrik imorse på tåget när jag planerade inlägget, den är borta nu.

Idag har jag gjort matteprov i två och en halv timma. Är fortfarande rätt trött i huvudet om jag ska vara ärlig.
Så jag ska fortsätta med dem imorgon och sen har jag på fredag på mig och två lektioner nästa vecka. Sedan är matten slut för min del - äntligen.
Nu har jag digitalt skapande igen och hoppas på att jag orkar jobba mer idag än vad jag gjorde igår, hehehehe.
Jag är övertrött trots att jag faktiskt sov tillräckligt i natt plus en extra halvtimma imorse så det här inlägget får bli lite hipp som happ.
Ska gå ut och springa idag också för jag hann inte komma ut igår eftersom att jag pluggade (med misslyckat resultat).
Förresten så kommer det inte bli några nytagna bilder på mig de närmsta dagarna nu då jag har fått ett munsår och se ut som en quasimodo typ. Fiiiint, eller hur?
Men eftersom att jag är snäll så kan jag visa upp min absolut allra bästa sida:
Sjukt snygg och övertrött tjej med ton av överskottsenergi.
Det var här jag "pluggade" - mmmmmhm, ni förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback