go tjej osvosvosv

Har varit duktig och tränat i två timmar med Sofia och Alma.
Sofia tog en bild på mig och sa att jag såg ut att ha powerkropp - mmmm, eller hur tänker ni. Jag med.
Men den får ni ändå inte see för hon la aldrig upp den, hehehe.
Är så övertrött så jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Önskar att jag såg ut så här igen, som jag gjorde i måndags.
Kolla mitt hår liksom!
Och nallen - så klart.
Förresten så måste jag göra en dagens hiss!
Dagens skönaste och bästa moment liksom.
Jag tog ur linserna som jag haft i sedan i måndags morse, slå den ni!
Jag tror att jag dör så underbart.
Så ni vet så var de helt fastklistrade i mina ögon - jaa.

Kommentarer
Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg säger:

precis frukt är ju mat hehe enligt mig klara mig hela dan bara av äpple och vatten ;)

2012-05-02 | 22:44:18
Bloggadress: http://www.nattstad.se/jummivonminji

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback