09.45 och digitalt skapande

Istället för att skaffa ett A så sitter jag och bloggar.
Fast jag har faktiskt rast, så vi sitter och letar fram gamla discolåtar och sjunger. Underbar klass, jag vet.
Har fått tre kompletteringsuppgifter nu och om jag gör dem kan jag få ett A i Digitalt skapande 1 - och det skulle ju inte sitta fel, eller hur??
Så här ser jag ut idag - svart och tjockis och illa och jag orkar inte.
Igår kunde jag inte blogga heller då jag först var upptagen hela halva dagen med träning och grillning och andra halvan ville min dator inte samarbeta med mig - det kan bero på att jag inte stängt av den på hela helgen... jävla skolarbete. Men efter att jag stängt alla mina 40 flikar med information och startat om den två gånger tyckte datorn om mig igen, men då var jag för trött för att blogga. 
Så ja.
Det var det ni missat. Nu vet ni allt om mig igen - huuuuh. Skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback