05.53

Jag förstår inte hur jag kan vara pigg. Det måste ha något med att jag går upp klockan fem att göra. Fem är magiskt på något vis. Prova ni andra, ni kanske blir pigga och glada ni med???
Nej nej, egentligen är jag nog bara väldigt övertrött då det är ljust om kvällarna/nätterna/morgnar så jag får ju inte sova!
Annars så går jag runt och är livrädd att tvätta eller skrubba bort min brunhet, van BUS-are här va, men sen inser jag att den är ju riktig! Hihi, kult.
Så lite så här ser jag ut idag. Och om ni nu mot all förmodan skulle se att det ser ut som smuts på min näsa så kan jag lova er att det är det inte. Det är bara lite fräknar.
Nu behöver jag äta frukost och åka till skolan. Rätt fett av mig att blogga innan va??? Det händer inte så ofta.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback