vi varvar glad med överlycklig

Förmiddagen gick så segt så det är inte sant. Ingenting stämde och alla var sura och tråkiga.
Sen bara blev allt perfekt i en liten stund efter lunch - allt klaffade och vi var så, lyckliga.
Precis innan vi åkte hem sprack vår lyckliga bubbla och vi ville mest gråta. Men tack vare att vi är bäst och har så underbara föräldrar så löste sig allt ändå.
Nu ska jag och Amanda alltså bo här mellan lördag och måndag den här veckan:
Rätt fint för att vara ett vandrarhem va? Mitt i Gamla Stan ska vi bo.
Annars har vi, under våra euforiska stunder, sprungit runt och skrikit och hoppat och älskat livet, sprungit lite mer fram och tillbaka till skolsköterskan och googlat en herrans massa.
Nu ska jag springa lite till innan jag till slut (i absolut sista sekunden) gör klart mina digitalt skapande-uppgifter.
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback