nytt


Så här bra är jag på att ta kort ja...

Förlåt för tjockisbilden där i mitten. Den här tröjan är min nya favorit - SÅ UNDERBAR.
Från Cubus.

Spetslinne från Gina Tricot. 
Och toppen under är en likadan som den jag köpte i orange fast den här är svart då.

Spetslinne från Cubus.

Linne från H&M. Det fullkomligt skrek efter mig - det var ödet och allt sånt där. Det hängde till och med bredvid shortsen jag har på mig så jag tänkte att jag var tvungen att ha det.

Världens finaste t-shirt från BikBok. 

Jag vill också be om ursäkt för alla mina mongominer - men ni är ju vana, eller hur?
Och för mina tjockisben. Jag ska komma igång med träningen igen så fort jag är frisk, okej? Och så får tiden göra sitt.

Kan ju också berätta vad Amanda har köpt.
Tänk er den första tröjan i vitt och rosa, det svarta spetslinnet, det vita spetslinnet, bandeu-bh i rosa och så hade hon redan BikBok-tröjan. 
Vi är nöjda till tusen i alla fall!


Kommentarer
Anonym säger:

DU är ju smal! snygga ben

Svar: du kan va snygga ben
Frida

2012-06-19 | 22:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback