rehab

I mitt rum spelas min nya spotifyspellista som jag inte kan länka nu för att jag inte orkar byta dator, he he he.
Jag har just skickat in ett arbete till min klass och två lärare, fått ett nytt arbete av en lärare och ska ta reda på hur många arbeten jag har fått i svenska som jag ska göra.
-Jo men jag tycker om att vara ledig.
Haha, nej då. Oroa er inte, jag jobbar inte ihjäl mig.
Började dagen med att vakna halv elva, få ett samtal av Sofia och sedan fruncha med henne på Subway. Mysigt!
Därefter gick jag hem och arbetade över skype med Sofia och Philip. Och nu ska jag ut och gå en timma eller så. Det behövs troo mig!
Hade också tänkt försöka fota idag... men vi får se om det blir av.
Annars går mina dagar ut på att smörja in min arm med Voltaren, undvika att bära tunga grejer och dö av ont så där varje sekund.
Är inte så rolig just nu, så vi hörs kanske senare. Okej?
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback