en motorväg//skär genom centrum

Tog tio-i-fem-tåget hem idag för efter idrotten skulle jag till Sibylla och träffa lite folk. Men när jag kom hem så satte jag mig, nästan, direkt med matten och fixade den. Så nu har jag fått hjälp och har bara 19 uppgifter kvar att göra till på tisdag, woho! Det är inte lätt att få A på ett matteprov förstår ni.... Både ens far och mattelärare förväntar sig att det ska bli A på nästa också - nej nej. Men satsa går ju alltid. Har ett schema nu för kvällen. Klockan åtta ska jag duscha, sen skulle vi äta scones och därefter blir det sängen med en gång! Jag har sovmorgon imorgon men jag tänker ändå lägga mig i tid, det är lika bra. Ska alltså vara i Sunne klockan tio då det blir pannkaksfrukost hos Sofia, innan skolan. Inga fel där inte. Så då blir det bara en lektion och sen på fredag är jag ledig! Hurra! Nu har jag en fråga till er... Jag funderar nämligen på att flytta till Sunne. Ska jag eller ska jag inte? Hej beslutsångest.

Kommentarer
dlshad säger:

hbbbbhbhbhbhbhbbbh

2012-01-20 | 12:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback