looking for reasons for what I did

Rubriker är ungefär det värsta jag vet. Jag tycker det är så otroligt svårt att komma på något bra. Helst skulle jag bara vilja bomba den där rubrikraden, fy!
Så vi kan väl bara konstatera att mina rubriker inte jättejätteofta har något med innehållet i inlägget att göra och att cirkus 96% av dem är olika låttext-rader eller dylikt. 
Jag är bra, ja.
Utomhus blåser det storm. Det är ju storm/orkanvarning och allt möjligt här i Värmland och även om jag gillar höstrusket och verkligen längtar efter vintern som kommer sen så kunde jag inte låta bli att gå igenom bilder från sommaren. Det började igår i skolan när jag skrev om min resa till Grekland och sedan dess har jag längtat tillbaka så mycket att det gör ont i mig. Tänk att vara på Skopelos nu? U N D E R B A R T !
Och dessutom saknar jag att vara brun. 
Jag känner mig så blek och ful och äcklig just nu. Så ska nog bli lite beroende av BUS nu, hihi.
Helt ärligt, jag skulle göra vad som helst för att få se ut så där igen!
Jag är dessutom superduper trött då jag fastnade i telefon med Sofia igår kväll och gick och la mig alldeles för sent.
Som jag nog skrivit tidigare är det inte lätt att gå upp tidigt på morgonen för att hinna med sju-tåget.

På tal om tidigt fick vi sluta tidigare idag igen eftersom att Johnny fortfarande är sjuk. Det är trist, jag tycker ju verkligen om Digitalt skapande!
Så vi slutade efter lunch och hann med 12.19-tåget hem. 
Det betyder: hemma 14.10 - sensation!
Nu ska jag egentligen jobba med lite skolarbete istället för att skriva det här. Så jag ger er lite av min "pluggmusik" och önskar er alla en fenomenalt bra kväll!
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback