när bomben faller vill jag vara där du är

Har en känsla av att jag kommer ha svårt att somna i natt.

Har inte mycket att skriva. Idag är det kanelbullens dag, alltså åkte jag och Alma hem och bakade fina extra-allt-bullar. Jag är bra på att baka bullar, det visste jag inte innan.
Mamma kom och smakade också och sedan dess har jag jobbat med matte och svenska och äntligen är jag färdig.
Svenskan är jag nöjd med, där är jag verkligen färdig. Men i matten däremot...
Jag förstår verkligen inte vad jag gör. Det fungerar bara inte.

C säger dessutom att matte blir extra svårt för mig eftersom att det är ett "så laddat ämne".
Idag höll jag på att börja gråta på bussen, bara så där. Fast jag insåg sen att jag nog inte kan gråta helt öppet så där. Så jag gjorde det inte. Blundade och önskade mig bort istället.
Bort, bort. 
Jag vill utomlands.
Jag vill fly, trots att jag om någon vet att det inte fungerar så...
Nej. Nu ska jag sätta upp bilder på min vägg, för jag har ett helt paket kludd liggandes på mitt skrivbord.
Fint, osammanhängande inlägg javisst.
Jag bloggar inte bra längre.
Hejs!
Och pappa, bilderna nedan är tagna vid gamla polishuset, konsthantverkarna (tror jag att C sa, hihi).
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback