doing mindless shit all day

Min dag började med frukost på IKEA.
Lyxigt tänker ni.
-Nej säger jag.
Men det gick an.
Efter frukosten drog jag och Alma iväg till biblioteket där vi satt och pluggade ett tag med Sara och Johanna innan det var dags att gå hem.
Vi åt lunch - makaroner och ketchup i en djup skål med sked och hallonsaft till det.
Någon som tror mig när jag säger att vi inte orkade göra något?
Klockan blev kvart över fyra så vi cyklade iväg till Friskis och gick på danspasset. Det var verkligen kul, även om jag inte kunde och jag mår så bra efter att jag faktiskt har tränat.
När passet var slut vid sex åkte vi hem, duschade, åt hemgjord pizza och såg på Misfits.
Sedan gjorde jag mig snabbt i ordning och vi gick ner till bion.
En Dag var verkligen helt underbar. Den är så otroligt fin så jag dör lite inombords.
Och Jim Sturgess är ju så snygg att det knyter sig i magen när man tittar på honom.
Så nu har jag skrattat och gråtit och bara längtat efter något sådant.
Men sist jag skrev om det blev jag kallad patetisk, så jag tänker inte göra det.
Istället vill jag egentligen gå ut.
Klockan är 00.08 och jag vill gå ut och gå. Stört.
Istället ska jag sova.
Åtminstone försöka.
Imorgon ska vi fira Christine som fyller år.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback