Litelitelite svar på tal

Patricia och Farmor, kul att ni har hittat hit! ;)



Papi
: Den är L O V E L Y!
Det går att elda om hela huset går ihop om att skorstenen ska sotas.... så antar att det är som med den gamla. :)
Men jag kan ha värmeljus i den åtminstone!
Många kramar till dig!


Farmor: Det är okej. Absolut, du behöver inte känna så.
Jag förstår dig fullständigt. Vi saknar er massamassamassa! Så ja, jag hoppas verkligen att vi ses inom en snar framtid. 
Det går bara bra med flytten - har fått massor med hjälp av alla. Men det är synd att det är så långt mellan oss.
Ni är bäst!
Hälsa alla.
Puss och kram!


Patricia: Förlåt att det tog sådan tid! 
Har varit en hel del annat om man säger så... haha.

Ja, jag och Alma försöker åtminstone träna en hel del... det fungerar för det mesta. Och jag har varit sugen på att testa Zumba rätt länge nu faktiskt, får se till att göra det!
Vår misse är finast.
Och Jack så klart.
Minns inte när han var så liten, men med tanke på att det var så himla längesedan är det kanske inte så konstigt. ;)
Alla hälsade så klart tillbaka. 
Och jag hoppas att vi ses riktigt snart, saknar er!!
Puss och kram!

Kommentarer
mormor/m-l säger:

jo visst har du fått det finaste rummet och det är du värd, men vad har Christine fått? Hon har tänkt på andra hela tiden tänk på det.

Kram mitt bonusbarnbarn

2011-11-20 | 19:22:08
farmor säger:

vad bra att du tycker att er nya lägenhet blir bra det tror vi med.

Vi älskar er alla över allt på jorden.vad roligt att jag kunde med det här att blogga det är andra gången jag gör det och det är bara med dig.Efter att jag fått svar från dig föll en stor sten från mitt hjärta.Krama alla från Farmor och Farfar.

2011-11-20 | 21:17:08
farmor säger:

Jag läste att du fått en kommentar från Christines mamma som jag tyckte var bra.Christine är värd allt som finns i hela världen. Hon är vår pärla som ställer upp för er alla.Det finns ej många som hon.

Vi från Kalmar hoppas att vi kan ses alla inom snart.Många pussar och kramar.

2011-11-20 | 21:29:26
Emma säger:

kan du förklara lite om flytten, varför vart o så? :)

vore kul för jag blir lite smått förvirrad när jag läser haha

2011-11-22 | 20:49:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback