keep on dancing till the world ends

Jag skriver bara för att fråga er en sak och jag vill jättejättejättegärna ha svar, så kommentera nu med vad ni tycker!
Min fråga lyder;
Går de här två mönstrena verkligen inte ihop?
Det här;


Och det här;
Så här liksom;
(Fast kom ihåg att det blir ett avbrott mellan dem. Ben ni vet)
I alla fall, please tell me what you think. Jag har ett dilemma här tyvärr.
Kommer inte blogga mer idag dock, mår så där härligt piss.
"That time of the month", usch säger jag bara.

Kommentarer
maria säger:

Jag , Skiit fint , du har en fett fin stil ! :)

2011-05-12 | 20:06:30
Elise säger:

Jag vet inte riktigt, svårt att föreställa sig. :(

Men vafan, chansa bara! Annars lär du ju aldrig få något svar. :>

2011-05-13 | 15:03:05
Bloggadress: http://eliseolsson.blogg.se/
Linn - Smilinggirls! säger:

Jag är inte den bästa på vad som matchar och inte, men vad ska du använda dom till? :)

2011-05-13 | 18:52:37
Bloggadress: http://smilinggirls.blogg.se/
malin säger:

Hej! Åhh älskar att matcha ! är faktiskt ganska bra på det också , Det skulle passa perfekt med bruna snygga ben ;) hejdå

2011-05-13 | 20:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback