i think it's time, we give it up//and figure out what's stopping us//from breathing easy, and talking straight

Gårdagen var en bra dag.
Det började med att gå upp och baka massor eftersom att vi skulle fira Klara igen. Jag och mamma bakade bullar, jag gjorde en kladdkaka och Klara fixade tårtan. Sen gjorde jag och mamma två tacopajer också.
Klockan två var alla här och vi började äta. Klara öppnade paket och så också. Jag tog tyvärr inga bilder på allt detta - för jag orkade inte.
När klockan blivit halv fyra åkte jag in med min moster Christina och kusinen Jonathan till stan eftersom att jag skulle gå på min systers event Lots Of Love. Det var ett event mot rasism och jättebra.
Då hade jag faktiskt med kameran.
Frida var där,
Stefan också.
Sofia var med,
och Maja.
Klockan fem föreläste Jonas Hassen Khemiri.
Det var himla bra.
Efter det spelade The Born - det är tredje gången jag ser dem live.
Det var också mycket, mycket bra.
Sen kom en kille från Ungdom mot rasism och berättade lite om vad de höll på med och så.
Efter det började det komma mer folk eftersom att nästa band var Bara På Låtsas.
Bara På Låtsas var värda väntan. De spelade från klockan sju till klockan åtta.
Nu ska jag snart åka iväg till Värmlandsborr och vänta på att Sofia ska ha städat klart - sen ska vi hem till henne och baka.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback