Come on skinny love

Tjao!
Är på riktigt bra humör nu, vilket jag inte var imorse... men solen lyser och trots att jag ska tillbringa min kväll med datorn så är jag glad och upprymd.
I skolan hände så där... ingenting speciellt.
Fick reda på resultatet på engelska nationella och det blev MVG på alla delar. Är riktigt nöjd och förundras lite över att jag får bättre resultat i engelska än i svenska. Svenska är ju ändå mitt eget språk, haha.
I alla fall, jag hade nationellt i spanska också... det gick varken bra eller dåligt - kan inte uttala mig riktigt. Vi får se helt enkelt.
Såg just dessa kameror som Urban Outfitters säljer - herreguuud jag vill haaa!
Jaja, nu ska jag skriva på SO-redovisningen och lyssna på Bara På Låtsas, ha en bra kväll!

Kommentarer
simone säger:

så gulligt :)

2011-05-25 | 15:22:20
Bloggadress: http://simoneh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback