Oh I beg you, can I follow

Igår kväll orkade jag inte sova.
Istället satte jag på en film - det blev The Shawshank Redemption och den var precis lika bra som sist jag såg den. Fast då råkade jag missa väldigt mycket då jag hade koncentrationen på annat håll...
I alla fall, vaknade imorse av att det doftade nybakade bullar i hela huset. Gick upp, åt frukost och fick en bulle. Sen kom Roger och Mauritz en stund. Så jag har nyss suttit och pratat med dem.
Har inga andra planer idag än att duscha och packa inför att åka till pappa senare ikväll.
Ska äntligen få träffa min fina syster och så ska vi se på genrepet av Jesus Christ Superstar.
Det blir mys. Sista dagen på lovet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback