Och hundratusen ögon stirrar på oss, ingen ser//Och hundratusen röster skriker efter något mer

Vid halv sju-tiden traskade jag, pappa, Alma och Klara iväg mot Scala-teatern.
Vi skulle ju se på genrepet av Jesus Christ Superstar. Den var jättebra och en mycket bra sak var de fina killarna som var med. Mums!♥ Hihi.
Nej men på riktigt, det var superduper. Lite läskigt ibland till och med.

När vi kom hem igen runt halv tio satt jag och Alma på mitt rum en stund. Vi diskuterade SverigeDemokraterna och hur dumt allt är.
Därefter blev det dagens avsnitt av Vampire Diaries med Klara och Albin.
Har haft en skön dag.
En sån där dag då man slipper leva sitt eget liv.
Då man kan fly för en stund och uppslukas av något annat.
Jag lever mig in i historierna.
I det påhittade och vackra.
Men det känns.
Väldigt mycket.
Nu ska jag se några avsnitt av Glee tror jag.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback