Jag tänker alltid på dig, när alla sover.

Sitter och lyssnar på så otroligt bra musik!
Lyssna ni med, vet jag.
Måste bara bekänna en sak... jag saknar lite kommentarer faktiskt....
Oj, oj, oj. Pinsamt där.
Hoppas alla glömmer det snart.
Hade en grym dag i skolan, kom hem och firade våffeldagen med lite mellanmålsvåfflor och ikväll blir det hemgjord pizza, Vampire Diaries och vara uppe till sent.
Åh vad det känns bra med fredag!
Har till och med hunnit kolla ett avsnitt av Big brother, så nu har jag  inte så mycket för mig... Kollar lite efter avslutningskläninngar och sånt och funderar lite på att ta ett bad kanske.
Och just nu ser jag ut lite så här

Kommentarer
alma säger:

hahah I knew it! Så fort vi snackat om det så visste jag att du skulle börja kolla mer efter "the right dress" ;) I know you, sister <3

2011-03-25 | 19:30:33
Bloggadress: http://sweetalk.blogg.se/
Ragnarragna säger:

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-08-08 | 11:36:22
Bloggadress: http://ragnarragna.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback