Don't you even try and explain how it's so different when we kiss

Fick en fråga om vad illuminati är.
För att förklara väldigt enkelt är det en organisation med satanister, djävulsdyrkare och många tror (och har s.k bevispå) att de kontrollerar hela Hollywood och på så sätt sprider sina budskap till alla oss.
Videon visar massa exempel på filmer där deras symboler, datum och budskap finns.

Jag fick inte dricka mer cola för mamma så jag funderar lite på att gå och lägga mig... men frågan är om jag orkar.
Har suttit och redigerat lite bilder. Inget seriöst, bara lite lek. Typ sånt som jag vill ta i framtiden.
Jag har också kommit på hur jag vill ha mitt hår. Hur min frisyr ska vara.
Problemet är att mitt hår för tillfället är lockigt...
Bilderna kan ni kanske få se imorgon, om ni är snälla!
God natt från mig.

Kommentarer
Frida säger:

Fina du! <3

2011-03-26 | 01:26:13
Bloggadress: http://goodbyebluebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback