in our hearts a hopeful song

Har ju lite nytt att visa upp!
Strumpbyxor från Boutique Eden i Stockholm.
Svart, transparent blus från ZARA i Stockholm.
En "I-LOVE-STOCKHOLM"t-shirt från en souvenirbutik i Stockholm.
Haha.
Grå tröja med "fladdermusärmar" från H&M, dock inte från Stockholm.
Örhängen till skolavslutning och bal tror jag. Från Gina Tricot och BikBok. Inte heller från Stockholm.
En underbar, större tröja från BikBok i Stockholm.
Svart bikini från Lindex här hemma, haha.
Var tvungen att ha något nytt inför Greklandresan.
Parfym, också från Boutique Eden i Stockholm.
Jaja, nu tjatar folk om att jag ska lägga upp bilderna från Stockholmsresan på facebook, så det är väl bäst att jag gör det innan jag ska äta!
Lägger upp dem här i bloggen när jag kommit hem från Helena.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback