Everyone dreams, and I dream about you

Jag har ungefär så där ingenting att göra... men som jag sa i mitt senaste inlägg så har jag bilder att visa.
Så det får bli ett inlägg med mina senaste bilder från Snårstad helt enkelt. (Alternativet var en herrans massa bilder på Johnny Depp och Robert Sheehan, men dem kan vi spara till en annan gång.. visst?)
Vassbåtar är min grej.


Nu ska jag se ett avsnitt av Misfits tror jag - jag saknade serien så mycket att jag nu äger säsong ett och två.
Läste att tredje inte kommer förrän till hösten och att Nathan (Robert Sheehan) inte kommer vara med längre...
Han som är världens bästa.

Kommentarer
Lisa - Smilinggirls!ッ säger:

Oj så många och fina bilder :D

2011-06-15 | 15:31:27
Bloggadress: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback