with cars and trailers

Det här är vad som håller mig uppe just nu. Tanken på att faktiskt få starta om på nytt. Tanken på att få växa upp.
Jag känner mig fel. Jag känner mig nästan trasig... Jag vet inte vad det är riktigt. Bara att jag inte är på det humöret jag vill eller borde vara på. Jag har gått runt och varit nedstämd mest hela dagen. Promenerat och försökt tänkt, legat i badet i flera timmar. På mitt golv ligger en hög med kläder, skrivbordet är fullt av saker, hela mitt rum är kaos och jag orkar inte göra något åt det. Bara för att jag vet att jag snart måste rensa, plocka bort och välja bland sakerna. De här två veckorna är de sista jag bor hemma här ute i Snårstad. Bor hemma på riktigt.
Det är jobbigt. Det är verkligen jättejobbigt...


Nu tänker jag, inte ta tag i mig själv men, fly lite... Dags för Gossip Girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback