we watch the sun coming up easy

Tittut! 
Jag har just sett Harry Potter.
Jag äter rostat bröd med majonäs och kräftsjärtar. Det är världens godaste ungefär och jag skulle kunna äta det jämt.
Imorgon ska jag och Alma jobba.
På torsdag fyller jag 16 år och Alma kommer hit. Sen åker jag och min familj in till stan, möter upp den andra Alster-halvan och äter på Tom Yam. Som vi alltid gör.
På fredag blir det kalas här hemma.
På söndag blir det kalas igen för att fira min underbara, fina, bästa kusin Hanna.
Den 26-27 åker jag och Alma med Tomas upp till Branäs, övernattar där och jobbar.
Den 29 åker vi hem från vänner och ska stanna till hos den underbara familjen i Skara och kolla på en kattunge.
Juli är en exceptionellt bra månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback