Update

Här kommer en liten brännskade-update.
Bara för att jag.. öh, vill ha uppmärksamhet kanske? Haha.
I alla fall:
Så här fin var jag när jag skulle sova i natt.
Och så här ser det ut just nu.
Jag har svårt att gå i mina mjukisbyxor som är medium för herrar. Det är rätt illa och  gör ont,
OBS! Innan någon frågar om det, man vet ju aldrig, så ska jag förklara anledningen till de olika hudfärgerna, så ingen tror att jag typ fejkat bränna eller något på ena bilden.
Första bilden är tagen när det är mörkt i mitt rum och med blixt.
Andra bilden är tagen i ljuset från mitt fönster.
Så jag har ingen av de där färgerna egentligen, haha. Ett mittemellanting fast ändå blek, bara så att ni vet.

Nu ska jag göra ingenting - förutom att duscha extremt försiktigt och försöka att inte dö pga mitt ben.
Senare åker jag in till stan, till min älskade syster.
Det behövs.
Saknar henne.
Hejs!

Kommentarer
Anonym säger:

först och främst, älskar din blogg,

och sedan...krya på dig!:)

2011-01-22 | 13:15:55
Frida säger:

HERREGUD SÖTA DU! detta är väldigt illa!

Ta det försiktigt sötan. Kram! <3

2011-01-23 | 01:40:40
Bloggadress: http://goodbyebluebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback