Jag har gått för långt, kan inte sluta gå. Hjärtat sitter utanpå, slår inte som det brukar slå

Jag är så sugen på att gå på konsert.
Så sugen på en festival.
Det kliar i hela kroppen.
Jag vill ha musik, jag vill ha bas som går genom marken som tar sig in i kroppen, jag vill ha fina festivalmänniskor och underbara artister på scen.
Jag behöver något som tar över min hjärtrytm.
Jag behöver det.
Behöver.
Min kväll blev plötsligt dålig.
Jag har haft en mycket bra helg med Alma.
Satt och myste på hennes rum förut.
Blev sedan tillsagd i köket för att jag pratade för mycket, de skickade ut mig och sa åt mig att sova.
Plötsligt är jag inte ett dugg trött längre, det är illa.
För nu är jag på dåligt humör och orkar inte mer.
Mitt ben är omplåstrat och jag har på vetekudden som legat i frysen.
Det är kallt och skönt.
Funderar på att börja redigera lite bilder, men då måste jag upp och hämta minneskortet från kameran, och det orkar jag inte..
Nej, nu ska jag sluta gnälla.
Förlåt för att jag är så gnällig... haha.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback