Jesus Christ Superstar

Kom ganska nyss hem från Scalateatern. Idag blev det nämligen Jesus Christ Superstar med min kära systeryster.
Imorgon är sista föreställningen tyvärr... dels känner jag mig extremt ledsen för alla er som missar chansen att se den och dessutom skulle jag vilja se den fler gånger för den är verkligen helt underbar. Så himla stark och alla är så duktiga och sångerna sätter sig i huvudet med en gång (kan också bero lite på min lillasyster som jobbar i foajén och därför kan alla sångerna och går och sjunger dem hemma...)
Det är så många fina pojkar med i föreställningen att mitt hjärta hoppar lite dubbla slag.
Nej, nu ska vi ta det lilla lugna här och sova tidigt för imorgon blir det picknickkalas med mina bästa tjejer!
Fast ni ska få ett musiktips också, det är en ny skiva, släpptes typ igår.
Lyssna på det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback