Det är fest hos mig ikväll och hela världen är min!

Åh jag är i extas!
Titta vad jag just fick med mig hem från biblioteket!
Titta så fint, åh. Jag dör lite faktiskt...
Har en till fin sak att visa, en liten present som jag fick igår.
From Firenze.

En mycket fin liten ask.
I asken låg en liten pennhållare. Man stoppar alltså i en kort, liten, tråkig penna så får man en superduperfin penna istället. Det var också ett litet sudd med.
Med en fin bild på.
Idag är det ju valborgsmässoafton och jag ska, precis som förra året, fira med vänner. Fast i år blir det bara tjejerna. Så Sofia kommer in hit om en stund så ska vi handla och fixa lite innan vi åker ut till Frida. Blir där tills imorgon så det blit mysigt!
Nu ska jag fixa lite filmer till ikväll, bara för säkerhets skull liksom... haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback