Min morgon


Sitter här med min frukost och väntar på att tjejerna ska komma.
Vi ska vara på Druvan, ungdomsmottagningen klockan 20 över nio. Därför behövde vi inte åka till ksolan först, skönt va? Så istället för att gå upp tio över sex gick jag upp tio över åtta!

I skolan idag vet jag inte vad som händer, NOläxa och jag har ingen aning om hur hon ska kolla att vi läst och förstått de här två sidorna... Konstigt.

Efter skolan blir det kanske att träffa Filip, we'll see.
Annars får jag väl höra allt om min systers friidrottsdag, haha.
Hon ska vinna, det har jag bestämt.

Låten som förgyller denna morgon: Save you - Simple Plan

Jaja, måste äta, de andra kommer snart!

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback