Trötter

Hemkunskapslektionen och idrottslektionen gick mycket bra idag.
På hemskunskapen bakade vi bröd - jag och Pontus bakade småfranska. Blev mycket lyckat, väldigt gott!
På idrottslektionen spelade vi fotboll, jag och Sofia vann, kan jag ju berätta. Fick foten vrickad och har stukat typ två tår.
Är död nu.
Tårna är blå och dubbelt så stora som de på andra foten...
Spenderade eftermiddagen hos Sofia, åt gott, såg bra filmer och hade det allmänt mysigt.
Tog bussen hem strax efter sju. Kom hem, gav Christine hennes present och sjöng med syskonen Alma och Albin.
Sen har jag och Alma kollat på Idol och nu är det snart dags att gå och lägga sig. Jag är så grymt trött!
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback