This time baby I will be bulletproof

Jag har egentligen inte tid att skriva.
Borde egentligen plugga.
Borde allra mest egentligen fixa allt som är dåligt nu.

Fast ne. Orkar inte.

Vissa problem och saker löser sig själva.
Antagligen inte det här.

Men jag orkar inte ta tag i det nu.
Tyvärr. Tyvärr.

Jag känner mig redan tillräckligt hemsk.
Stöter bort människor jag älskar.
Människor jag vill ha i mitt liv.

Usch vad jag inte orkar med mig själv just nu.

S-ynd säger jag bara.
Orkar inte göra något åt det heller.

Imorgon blir det antagligen dans igen, yes!
Jag längtar. Mycket.

Idag var jag på IKEA med Klara och Christine.
Köpte massa ljus som jag ska tända sedan när jag har duschat och ska sätta mig och plugga på hemkunskapen.

Alma sitter just nu i min säng och gör spanska.
Frågar mig om ord.
Mig.
Som failade så grymt hårt på provet idag.

Hej IG i alla ämnen.

Jag var inte redo för att börja skolan.
Är fortfarande inte med.
Proven - nej.
Det bara fungerar inte.


GAH. Vet inte vad jag ska göra.
Men måste sluta gnälla nu.
Ska läsa bloggar istället.
Sen duscha och sen plugga.

Är det det här som kallas liv?

Kommentarer
Kungen säger:

:/

2010-10-06 | 22:06:05
Frida! ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ säger:

Finns sötbarn :C

Vad hände på dansen som jag dissade p.g.a sjukdom? :c

2010-10-07 | 11:31:29
Bloggadress: http://goodbyebluebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback