Lalalalalalalala - citat by System Of A Down - Radio/Video

Tycker att min kaka är mycket vacker.
God var den också!
Just nu har jag tråkigt, så leker lite på facebook. Taggar Sofia i alla foton jag kan hitta.
Kom på förut att jag har fått mitt första jobb som fotograf!
Tomas, min mammas sambo, ska ha en liten releasesak för en bok. Det blir mingel, lite tal och två föredrag. Detta är på SF bio. Sedan drar de vidare till en bar där det blir mer mingel. Jag ska fota allt detta. Det kommer ta kanske... två och en halv timma. Och jag får inge dåligt betalt heller!
500:- för detta lilla. Hihi.
Är iskall. Så vi får se hur det blir med den där promenaden.
Annars ska jag väl jobba med SO'n.
Hejsvejs.

Kommentarer
Frida ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ säger:

Fin kaka och coolt fotograf jobb! :D

2010-10-24 | 00:02:47
Bloggadress: http://goodbyebluebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback