Harmoni

Jag har ont i huvudet, är så sjukt trött.
Hade två prov idag.
Ett typ diagnostiskt prov inför de nationella proven i engelska och matteprov.
Sitter just nu och lyssnar på Håkans senaste album.
Kan säga att jag dör. Tänker massa igen.
Jag som varit så bra på att inte tänka...
Jaja, kan ju bara nämna att jag längtar till lördag mycket, mycket, mycket.
Blir skräckkväll med Maja och Niclas.
Imorgon blir det en ingentingkväll. Alma ska på klassfest så jag  är hemma med la familia.
Men det är skönt och bra det också.
Har bara två lektioner imorgon.
Bild och SO. Har en halvtimmes hemkunskap också, men den räknar jag inte med.
Sen är det Talangjakt som gäller.
Blir najs.
Kan redan säga en favoritlåt från 2 steg från paradise(^) förresten: Vid protesfabrikens stängsel - HEJ UNDERBAR.
Sitter nu och snackar med min babuyo som är i Gran Canaria.
Jag saknar henne så det gör ont. Skolan är så tyst och tom utan henne...
Nu skulle hon ut och äta. Ja. Jag är grymt avundsjuk. Vill också bli brun och glad...
Känner verkligen för att dampa på och babbla om något, men vet inte riktigt vad... Ska kolla Vampire Diaries om en kvart. Sen duscha. Sen blir det att sova - är så trött!
Hah, kom på att jag inte skrivit dagbok på 80732487 år.
Inte sedan jag bestämde mig för att glömma.
Hm.
Vet inte riktigt vad jag ska göra.. om jag ska ta tag i det, eller om jag ska intala mig själv att det gynnar mig?
Suck, förlåt. 
Ska inte dryga mer.
Hörs latero.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback