En tisdag


Imorse - var tvungen att ta när jag borstade tänderna...









Haha, blev inge dåligt blöt!



















Idag har jag verkligen släppt loss.
Jag lät mig själv vara sär och galen. Man behöver det ibland.
Komma bort från allt vardagstråkigt, alla dryga, jobbiga tankar.
Sofia följde med mig hem efter skolan.
Vi började med att plugga NO och avslutade dagen med att greja med bloggarna och snygga bilder till dem!
Däremellan var vi ute och fotade. Dock var allt upp&ner - jag var framför och inte bakom kameran!
Jag tog på mig mina übersnygga, nya, höga gummistövlar och inveg dem genom att hoppa runt i vattenpölar här i stan. Det var jätteroligt och jag var verkligen mig själv, haha...

Det är roligt hur människor reagerar. Vissa kolla snett. Vissa pratar och tycker att man är dum i huvudet. Vissa ler och skrattar åt att man kan ha så roligt. Vissa bara ignorerar en.
Har bockat och bugat för alla. Jag är nöjd med min insats.
Fick stan lite gladare och roligare idag.

Sitter nu och VoluMaster'ar mitt hår, det var längesen sist.









Ska plugga NO nu igen och sen när Alma kommer hem ska vi titta på Once.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback