Tycker om när du tar på mig

I går kväll låg jag i min säng och pratade minnen med en vän.
Han och jag stod varandra väldigt nära för ett tag sedan.
Närmre än jag någonsin kommit någon annan människa.
Vi har haft det lite tufft ett tag.
Inte kunnat prata som vanligt.
Och det har främst berott på mig.
Nu är allt bra igen och igår pratade vi som sagt minnen.
Vi pratade, skrattade och kom ihåg.
Hur det var när vi började prata.
Första gången vi träffades.
Hur glada vi båda är att allt har hänt.
För det var vackert det vi hade.
Det var På riktigt.
För oss båda.
Det första riktiga.
Jag ska inte påstå att jag inte saknar den känslan jag hade då.
För det gör jag.
Men inte på samma sätt som jag har saknat den förut.
Allt är bra nu.

Har fixat bilder till Tomas och grejat lite.
Även legat i sängen och tittat på Så mycket bättre eftersom att jag missade det när det gick på tv.
Nu väntar jag på att det ska börja snöa lika mycket som det gjorde förut, för då ska jag ut och fota!
Tills dess kan jag väl fortsätta prata med Anita och kanske kolla på Vampire Diaries, haha.
Vid tre kommer jag befinna mig på Norrstrand, ska träffa Helena för första gången sedan i somras.
Det kommer bli redigt najs!
Sen åker jag hem till mamma igen ikväll.
Så här tråkigt har jag... haha!
Puss!

Kommentarer
Frida säger:

DINA ÖGON <3



svar. Oh yes :3

Låter kul ;) Såliteså finaFrida c: <3

2010-11-22 | 16:19:04
Bloggadress: http://goodbyebluebird.blogg.se/
Carrow ♥ säger:

Sv; Coola ögon! Vilken är din riktiga ögonfärg? [:

2010-11-22 | 22:18:31
Bloggadress: http://carozaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback