Tagga, tagga, tagga!

Taggar inför ikväll, har fått för mig att det kommer bli riktigt jävla bra!
Jag och Alma skickar ut samma sms, med samma information till samma personer. Gud vad folk älskar oss!
Blir att åka in till stan till tre, får plocka undan lite, göra pizza och göra mig i ordning. Sen får väl jag och Alma gå ner på stan och köpa lite godisaktigt vi med, folket kan ju inte bjuda. ^^
Haha, gissa om jag kommer fota så att det ryker idag?!
Sitter och lyssnar på Markus Krunegård och livet leker.
Dessutom har jag sett den senaste listan med folk som kommer till Arvikafestivalen, vilken är ABSOLUT HELT AWESOME! Jag. Bara. Måste. Dit.
Jag har en liten fråga... jag vill blogga om något intressant, blogga om saker som folk vill läsa om. Istället för att blogga om mitt ointressanta liv.
Så jag frågar er, kära läsare: Vad ska jag blogga om? :)



Kommentarer
Amanda Mossberg säger:

Om mig! ;)

2010-05-13 | 14:50:45
Bloggadress: http://am
Frida säger:

Sv; Amanda, självklart kan jag blogga om dig! Haha ;)

2010-05-15 | 11:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback