Stan, sola och promenad!

Skolan sög idag, allt var bara dåligt. Som tur var blev det bättre när jag kom hem och satt ute och solade med pappa. Kollade även klänning, ska bara fixa så att mamma köper den. När Alma kom tillbaka från turen på stan med Filip drog vi ner till stan och jag provade varenda sko på hela skopunkten, dock är det bara ett par som fångar mitt intresse, skorna som jag älskat sedan i vintras:


Allvarligt, ge mig 300 kr!

Har nyss varit ute på promenad med Alma, gick barfota i shorts och strandtunika, blev såklart "uppraggade" av tre fulla killar, inte obehagligt, men mindre trevligt. De frågade vem av dem som var snyggast.

Haha, ska snart äta, jag är typ vrålhungrig. Hoppas bara på en hel natts sömn inatt.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback