Vill ha dig

Jag insåg nyss att jag redan ätit upp det godiset jag fick av Isabelle i skolan idag när vi hade julklappslottning. Oups... mindre bra. Men spelar roll? Jag har ju jullov!
Herregud, känns så skönt att det nästan inte är sant!
I skolan idag har all tid gått åt till väntan i princip då juldansen var inställd.
Sen strulade det med bussen och jag kom hem 30-40 minuter senare än jag skulle gjort. Men äh. Jag bryr mig inte. Allt är så skööönt!
Idag vet jag inte vad som händer. Men ska vara uppe sent, sova länge imorgon och så vidare. Ni vet, sånt som man gör på lov.
Det är mycket att se fram emot;
Julafton med familjen på fredag - kommer bli grymt!
Nyår med storasystrarna - kommer bli ännu grymmare!
En inplanerad (skräck)filmskväll hemma hos Isabelle i skogen - mysigt värre!
Planer med massa folk!
Åh. Längta, längta, längta!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback