Julafton i skogen

Tänkte visa lite bilder från julafton som spenderades med min fina släkt på mammas sida.
OBS; bilderna har hoppat omkring i min kamera så de är inte i ordning, men tänker ändå inte ta hela dagen bild för bild, så ni överlever.
Jag lockade/fixade håret på alla flickor i familjen Alster.
Klara hade dukat jättefint.
Mamma och lillkusin Jonathan.
Jag med kusinerna.
Jag i min uggletröja♥
Ivrig paketöppning.
Fina moster Christina.
Klara och Hanna... vet inte riktigt vad som hände...
Det kom en tomte och en liten nisse hem till oss.
De delade ut paket.
Alla satt bänkade framför tvn klockan tre.
De var ute i snön och poserade för mig.
När vi åt.
Orkar inte lägga ut fler bilder nu, pratar i telefon med Fia.
Åker till skattkärr om en dryg timma, ska äta mat där.
Hejs!

Kommentarer
sofia säger:

Jonathan, herregud. Så gaaalet söt!! :o

2010-12-25 | 15:25:29
Bloggadress: http://printcopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback