with all my hearts

Alla Hjärtans Dag


Måste nog erkänna att det jag känner för den den fjortonde februari är hatkärlek. Med betoning på hat.
Visst, det var gulligt när man var liten och fick ett kort vid sina ytterkläder där det stod "möt mig vid snurrgungan. från en hemlig beundrare" men sedan slutade ju korten komma. Till sist fick man bara dem kort som man gjort med tjejkompisarna tio minuter tidigare och nu kommer ingenting.
Den här dagen handlar bara om att affärerna ska sälja så mycket som möjligt.
Och jag antar att jag är en av de där forever alone människorna som tycker synd om mig själv - men icke.
Så nu skulle jag behöva tips på vad det finns för bra sätt att bojkotta den fjortonde, jag tycker faktiskt inte att min kära systers idé med att vägra äta godis är en mycket dålig idé...
Likt ett fuck-you till hela den här dagen.
Vad ska vi hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback