i wanna dance the night away

Om ni var lika duktiga som jag så hade ni inte legat och sovit nu - latmaskar.
En annan har varit ute och sprungit med hundar och PT. Ja, där hör ni. Förresten är det hennes fel att jag bloggar. Måste ju faktiskt göra som hon säger.
Nu ska vi i alla fall strax göra frukost och jag troor att jag ska tvinga Sofia att göra omelett till mig. Bara för att liksom. Äter aldrig ägg annars - bara hennes.
Nyduschad och söt, precis som vanligt. Kul förresten att hälften av tiden som det tog att skriva det här inlägget gick åt att ta fula bilder på mig själv som jag sedan raderade, haha.
Sen ska vi laga mat åt våra stackars kompisar som säkert bara äter massa äcklig mat hemma och därför behöver få i sig lite speciallagad mat.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback