Trying to get away

Det är svårt att fly.
Om ens bara för en stund.
Jag gick i alla fall ner på stan med min syster en stund, mest för att slippa plugga.
Fick med mig denna snygging hem!
En ursnygg ear-cuff för bara 50 kronor på Glitter!
Annars har jag bara pluggat och ätit lite.
Det här är min pluggmusik för idag. Världens finaste. Jag dör lite så fort jag tänker på historien.
Vet inte riktigt, men det känns helt okej med NO'n... just nu i alla fall. Fast sånt brukar ju ändras på två röda.
Går i alla fall omkring och myser i denna:
Det är nog det skönaste plagg jag äger!
Egentligen borde jag nog göra mig i ordning nu och gå och lägga mig.
Då skulle jag kunna se lite på Glee också...
Hmm.
Kommer inte skriva något mer i alla fall, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback