Tell me what you want to hear

Det råkar faktiskt vara så att den här skon är min nu.
Dock har den inte kommit än så klart, då jag köpte den idag.
Det roliga är att mamma inte gillar den och pappa kommer inte gilla den fast det är de som betalar. Hihi.
Jag gillar den i alla fall.
När jag kom hem från skolan idag tog jag en promenad. Det kändes extremt bra eftersom att jag bara hade munktröja, tights och converse och inte frös. Go våren!
Efter det tittade jag lite på tv. Såg bland annat Scrubs, How I Met Your Mother och sen såg jag Bigbrother.
När BB var slut duschade jag och nu ska jag väl börja packa inför imorgon. Jag åker ju till pappa. Jag, Maja, Sofia och antagligen Alma ska till Kronoparken och se Talangjakten där. Sen stannar Sofia över natten. Det blir mys.
Har inte så mycket kul att berätta tyvärr, det brukar bli så faktiskt...
Hejs!

Kommentarer
kristina säger:

snygga!

2011-03-18 | 21:37:54
Bloggadress: http://letmesing.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback