En sista gång

Imorgon går jag ur nian.
Imorgon är sista gången jag är på Frödingskolan som en elev.
Det är sista gången jag är med min underbara klass som en klass. Sista gåmgen vi är 9c.
Känslorna är blandade, men just nu vill jag inte gå ut. Jag vill inte ha sommarlov. Jag vill inte lämna min klass.
Vi är ju trots allt bäst. Allra bäst.

Bild från gårdagens bal.



Jag kommer gråta imorgon, jag kommer gråta så himla mycket...


Dagens höjdpunkter idag var när vi tjejer i min klass vann över de andra i dragkamp, när lärarna sjöng Ni är det finaste vi vet för oss i matsalen och när jag och Helena lekte med hennes kusiner.
Vi lämnade presenter till våra mentorer, det blev tårar och skratt. Vi åt mat och hade det allmänt trevligt efter alla tävlingar mellan klasserna. Alla skolans lärare var uppe och sjöng för oss och jag grät då med.
Nu ska jag sy färdigt ett par shorts och sen sova med en gång!
Klockan är ställd på 20 över åtta, men om jag vaknar tidigare så går jag upp då och hjälper min lillasyster.
Godnatt!
P.S Igår hade jag världens roligaste kväll. Balen var heelt perfekt!
Jag tror inte att det blir några bilder därifrån dock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback