i’m amazed by the way you know the way to make me feel this way. from the start but where to start? where to start? where do I begin? more than words but they’re just words, maybe words is all that I can give. all that I can give

.
God dag.
Efter att jag duschade förut smörjde jag in mig med en bodylotion vi har. Det var den vi hade med till Grekland.
Nu luktar jag som jag gjorde där... Behöver jag ens nämna hur mycket jag längtar tillbaka?
I alla fall. Jag har bara segat idag, kollat på Gossip Girl och redigerat lite bilder. Det var ett tag sedan faktiskt.
Vi ska snart äta och efter det åker vi iväg till Skattkärr och träffar andra halvan av familjen Alster! Det ska bli så skönt. Jag har inte träffat dem på jättelänge.
Sen ska jag, Klara och Tomas på bio klockan sex medan mamma repar. Det blir Harry Potter och dödsrelikerna del 2, hur nice?

Ja ja, nu ska jag fortsätta redigera mina bilder, hihi.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback