Jag har otursdag. Precis som dagen innan idag.

Igår var mindre bra. I allmänhet.
Men jag beslutade mig för att gå till skolan i morse. Om än bara för att jag behövde ta med grejer hem och för att jag ville dansa med Maja.
Det blev dock så att jag åkte hem ungefär 20 minuter in på bildlektionen.
Jag har mått illa och har haft ont i magen hela dagen.
Det där rimmade fint förresten... haha.
Men det värsta är att när jag satt vid köksbordet och gjorde någon krampryckning med handen så välte jag ut mitt nykokade te i knät. Vattnet var väl runt 80-90 grader och nu är mitt högra lår förstört.
Bilderna ovan föreställer hur det såg ut ganska direkt efter.
Senaste bilden är väl inte den mest smickrande heller... haha!
Nu ser det ut så här och jag tror inte att jag behöver åka in med det. 
Bara det läker fint så är allt lugnt.
Så nu tänker jag gå och lägga mig igen.
Det gör minst ont när jag sover.
Hejs.

Kommentarer
niclas säger:

Ajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!

2011-01-21 | 19:06:10
Bloggadress: http://nissies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback