"Det var fint" -Sa de och tänkte tillbaka på sommarsolen

Det blev en riktigt fin onsdag.

Jag sov länge, tills efter ett faktiskt.
Tog en skön promenad i snön och kom in och var helt vit överallt.
Satt och pluggade matte med min fina mamma som faktiskt var mycket bättre än jag tänkt mig.
Tog ett alldeles för långt bad och njöt av en ny bok.
Har sedan druckit allt för mycket cocacola.
Läst världens finaste blogg i flera timmar.
Fastnat i framtiden.
Funderat, bestämt och önskat lite.
Har också hunnit med att prata fina minnen med en alldeles speciellt vän.
Precis som det ska vara på ett lov.
Nu är klockan så mycket att jag verkligen borde gå och lägga mig... men jag vet inte om jag orkar för jag är inte trött alls.
Om jag fick bestämma skulle varje dag se ut mer eller mindre så här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback