Jag vill inte åka hem

Sitter på Broby Grafiska i Sunne - världens bästa skola.
Jag vill gå här. Vill inte åka härifrån.
Vi fick tillgång till en datorsal eftersom att vi för tillfället måste vänta på fotoinfon. Skolan har ju macdatorer med enorma bildskärmar. Det är så sjukt häftigt!
Har också fått veta idag att vi kommer få en egen macdator från skolan. Det är lika häftigt det.
Vi har fått god mat (potatis och fiskbullar, och det var gott!!), en rundtur på skolan, kollat på lite arbeten och pratat om massor.
Jag och Alma satt i matsalen med engelska-religionsläraren och hade jättetrevligt!
Nu ska vi strax få träffa fotoläraren och få kolla fotostudion och annat skoj.
Åh, vad det är bra här!
Nu ska jag bara öppna photoshop innan vi stänger av.
Vårt tåg hem går fem i tre.

Kommentarer
Siolia säger:

Hoppas du haft en underbar helg <3

2011-02-21 | 16:49:08
Bloggadress: http://siolia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback